شورای ولايتي اوتريخت هالند نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان ايجاد گرديد
گزارشگرمشعل گزارشگرمشعل

کنفرانس ولايت اوتريخت  کشور هالند به تاسي از دستورالعمل مجلس موسسان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان مبني بر پايه گزاری سازمانهای نهضت فراگير در خارج از کشور،روز 29 جون سال روان عيسايي در شهر امرسفورت تدوير يافت .

آقاي عباس دهاتي کار کنفرانس را افتتاح و ضمن ابراز خوش آمديد،پيرامون ضرورت ايجاد واحد های نهضت فراگير در خارج از کشور صحبت نموده و اجندای کنفرانس را به رأی گيری گذاشت که به اتفاق آرأ مورد تصويب قرار گرفت .

سپس چند تن از اشتراک کننده گان پيرامون موضوع تماس گرفته و بر تحقق فيصله های اجلاس وسيع کميسيون تدارک و تفاهم اروپايي طر فداران نهضت ميهني دموکراسي و ترقي افغانستان بخاطر ايجاد هسته های نهضت فراگير در کشورهای اروپايي تاکيد ورزيدند.

سپس مسايل تشکيلاتي مطرح و پنج تن به عضويت شورای ولايتي پيشنهاد گرديد که به اتفاق آرأ انتخاب گرديدند که عبارتند از :

1-   عباس دهاتي

2-   جان محمد

3-   قديراسلمي

4-   نذيرسعيد

5-   بسم الله

     اعضای شورای ولايتي از ميان خود آقای عباس دهاتي را به صفت رئيس،آقای جان محمد را به صفت معاون و آقای قدير اسلمي را به صفت منشي شورای ولايتي انتخاب نمودند .

همچنان 7 تن به نماينده گي از اعضای واحدهای شورای ولايتي اوتريخت غرض اشتراک در کنفرانس کشوری هالند برگزيده شدند.

همچنان جروبحث دوستانه پيرامون بهبود کار بعدی در راستای تبليغ و ترويج آرمانهای نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان وتلاش به خاطر جلب و جذب ياران پيشين و جوانان و يا به عباره ديگررشد و توسعه نهضت فراگير از لحاظ کمي و کيفي در محلات زيست و محيط کار هموطنان ما صورت گرفته و تعهد سپردند تا کار بدون وقفه و خسته گي ناپذير در جهت تحکيم انظباط،تأمين دموکراسي و تنظيم امورات سياسي دور و نزديک،تنطيم امورات مالي(حق العوضيت و اعانه) را براه انداخته و از کنگره وحدت پشتيباني همه جانبه و بيدريغ نمايند.

 

جلسه در فضای دوستانه پايان يافت .

 

 

 

 


July 3rd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها